Tekstgrootte
Op de Parkschool bestaat ons team uit achtentwintig leden. Het grootste gedeelte staat voor de klas. Het team is onderverdeeld in drie leerteams.
Leerteam 1 : groep 1-2
Leerteam 2 : groep 3, 4 en 5
Leerteam 3 : groep 6, 7 en 8
Het team van leerkrachten wordt aangevuld met een vakdocent bewegingsonderwijs, een vakdocent theater en een vakdocent muziek. Alle leerlingen van groep 1-2 , 3 en 4 krijgen onder schooltijd theater, muziek en twee keer per week bewegingsonderwijs van een vakdocent. Sport en theater wordt ook door deze vakdocenten aangeboden in ons naschools programma.
Op de Parkschool Hebben we vier onderwijsassistenten en een Remedial teacher die onze leerlingen die het nodig hebben ondersteunen in het leren. De onderwijsassistenten ondersteunen de leerkrachten in de groepen 1 tot en met 6.
Het team van leerkrachten wordt ondersteunt door twee kwaliteits coördinators. De kwaliteits coördinator kijkt met de leerkrachten mee in de klassen en samen trekken zij op om het onderwijs zo optimaal mogelijk in te richten voor alle leerlingen. Wanneer leren niet als vanzelf gaat, dan bespreken leerkrachten en kwaliteits coördinators met elkaar welke interventies nodig zijn. Als vanzelfsprekend worden ouders hierbij betrokken. De kwaliteits coördinator heeft daarnaast veelvuldig contact met externe partners, zoals o.a. het samenwerkingsverband PassendWijs.
Op de Parkschool werkt een conciërge met de taak om het onderwijs zo goed mogelijk in randvoorwaarden te voorzien. Zijn alle spullen aanwezig op school? Is het veilig in de school? Is het schoon in de school? Het werk van de conciërge is belangrijk. We hebben ook een administratief medewerker met de taak om alle administratie rondom de leerlingen in orde te houden. De administratief medewerker weet echt vanalles over de school en de leerlingen.
De directeur is verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en sturing en houdt zich voornamelijk bezig met uitvoering geven aan het onderwijskundig-, personeels-, financieel en materieel beleid. De zorg voor het gebouw, het onderhouden van contacten met ouders, externe partners, de wijk en diverse instanties die betrokken zijn bij de school horen ook bij de taak van de directeur. Met het hele team werken we met veel enthousiasme en professionaliteit samen met de leerlingen en ouders.
1-2 A |
Iris Martens: maandag, dinsdag en vrijdagochtend Marlies Langenbach: woensdag t/m vrijdag |
1-2 B |
Mariska Ouwerkerk: maandag t/m woensdag |
3 |
Sabine Meijnders: maandag en dinsdag Claudia IJzerman: woensdag t/m vrijdag |
4 |
Julie Luigies: maandag t/m woensdag Charlotte Heling: donderdag & vrijdag |
5 |
Jolanda de Haan: maandag & dinsdag Annemarie: dinsdag t/m vrijdag |
6 |
Romy Buurman: maandag & dinsdag Hanneke van Dijk: maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag |
7 |
Marissa Hatenboer: maandag t/m vrijdag Charlotte Heling: maandag & dinsdagochtend |
8 |
Irene van der Meij: maandag t/m vrijdag |
Extra ondersteuning:
Leerkracht Plus |
Rob van de Kamp |
Gedragsspecialist werkzaam in |
Sabine Meijnders, woensdag t/m vrijdag |
Leraarondersteuners: |
Linda van der Leeden: maandag, dinsdag & donderdag Sharon Pastoor: maandag, dinsdag & donderdag Kim Janssen: maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag Yuliia Bilous: maandag t/m donderdag |
Coordinator naschoolsaanbod/ cultuurcoordinator:
Coordinator naschools aanbod: | Doryn Nijboer: dinsdag, donderdag & vrijdag |
Anders:
Administratie: | Deborah Kemphuis: maandag, dinsdag en donderdag |
Conciërge: | Kees Westervelt: maandag, woensdag en vrijdag |
Kwaliteitscoördinators: |
Tanneke Grooten Iris Kleintjes |
Theaterdocent: | Sanne Bant, dinsdag en donderdag |
Muziekdocent: | Charlotte Andeweg |
Vakleerkracht gym: | Joep Martens: maandag, woensdag en vrijdag |
Remedial Teacher |
Annette van Zeeben: maandag |
Directie: | Piet Stuivenvolt en Loes Klein Ikink: maandag, dinsdag, donderdag & vrijdag |